Храна богата со влакна за здраво срце

Исхраната со високо учество на влакна е поврзано со намалување на концентрацијата на ЛДЛ холестеролот во крвта и со подобрување на состојбата на кардиваскуларниот систем.

Американски научници од Универзитетот Алабама тврдат дека секои 1.000 внесени калории треба да содржат 14 грама влакна.

Најмалку 10 грама би требало да се однесуваат на влакна што се топат кои брзо доведуваат до чувство на ситост и преку своето влијание на апсорпција на ЛДЛ холестеролот предизвикуваат намалување на концентрацијата на овој т.н. лош холестерол во крвта.

Добри извори на влакна се овошјето, производите од интегрално зрно и мешункаст зеленчук.

Бројни претходни истражувања веќе покажаа дека влакната од исхраната се важни за одржување на функциите на системот за варење на храната.

Би можело да ве интересира

Четири фантастични предлози за освежувачко летно кафе

Подобро два хамбургера наместо еден со помфрит

Ана Ололовска

Традиционален фестивал на храна во Дојран

Ана Ололовска

Во земјава се создаваат 12 илјади тони отпад храна која може да нахрани 26 илјади сограѓани

Ана Ололовска

Империјата на Џејми Оливер пропадна, тој им се заблагодари на вработените преку мејл

Татјана Ташкова

Град во Индија каде живеат само вегетаријанци

Татјана Ташкова

Leave a Comment

four × 1 =