Би-Би-Си ќе инвестира 44 милиони долари за да ги одврати децата од Јутјуб и Нетфликс

Од:

Британскиот јавен радиодифузен сервис Би-Би-Си соопшти дека во наредните три години планира да инвестира 44 милиони долари во креирање на содржини за деца, чија цел ќе биде нивно одвраќање од Нетфликс, Јутјуб и Амазон.

Би-Би-Си има намера да креира онлајн содржини за деца како што се видео клипови, квизови, игри и апликации, кои ќе бидат надградувани, обновени од нивните архиви или преземени од други квалитетни образовни и културни тела.

Кога станува збор за телевизијата, новите детски програми ќе се емитуваат на канали како што се Би-Би-Си Бајтсајз за едукација на деца постари од пет или шест години или за забава на деца помали од шест години.

Би-Би-Си влегува во овој нов проект откако од нивниот годишен извештај заклучија дека Јутјуб станал најсакан бренд меѓу 70 отсто деца од шест до дванаесет години. Британската мрежа се бори да остане релевантна во развојот на нивниот дигитален простор.

Би можело да ве интересира

Се огласи демначката по која е снимана серијата: „Тој е лажго и психијатриски случај“

Предраг Петровиќ

Промената во врска со една од најпопуларните серии на Нетфликс предизвика големо незадоволство

Предраг Петровиќ

Светските медиуми испратија писмо до израелските власти, меѓу нив BBC, CNN, AFP

ВИДЕО: На Нетфликс стигна „Берлин“, што велат фановите

Катерина Ѓуровски

Најгледан акционен филм на Нетфликс во моментов е „Срце од камен“

Предраг Петровиќ

Во случајот со водителот на Би-Би-Си нема кривично дело, тврди лондонската полиција