ЦИА подготвува нов проект – воведување на сопствен модел на вештачка интелигенција

Од:

Американската Централна разузнавачка агенција (ЦИА) се подготвува да лансира функција слична на програмата OpenAI која ќе користи вештачка интелигенција (ВИ) за да им овозможи на аналитичарите подобар пристап до интелигенцијата со отворен код, објави Блумберг.

„Отидовме од весник и радио, до весник и телевизија, до весник и кабелска телевизија, до Интернет, до големи податоци, само продолжуваме во таа насока“, рече директорот на Одделот за отворен код на ЦИА, Ренди Никсон.

Според агенцијата, станува збор за поширока владина кампања за искористување на моќта на вештачката интелигенција за да се натпреварува со Кина, која се обидува да стане глобален лидер во оваа област до 2030 година.

Таа алатка за вештачка интелигенција ќе им овозможи на корисниците да го видат оригиналниот извор на информациите што ги гледаат, рече Никсон, додавајќи дека функцијата за разговор е логичен дел од побрзата дистрибуција на интелигенција.

ЦИА не објави каков модел на вештачка интелигенција ќе користи за да ја поддржи новата алатка или како ќе ги заштити информациите од протекување на отворениот интернет.

Алатката за вештачка интелигенција ќе биде достапна за разузнавачката заедница на САД од 18 агенции, која ги вклучува ЦИА, Агенцијата за национална безбедност, Федералното биро за истраги и агенции управувани од гранките на војската, но нема да биде достапна за креаторите на политиката или јавноста.

Би можело да ве интересира

Објавена меѓународната рамка за регулирање на вештачката интелигенција

Маск: Вештачката интелигенција може да ги остави сите без работа

Предраг Петровиќ

“AI Tech Summit”: Прв меѓународен високо-технолошки самит за вештачка интелигенција во Скопје

ВИДЕО: Претставени девет човеколики роботи: Нема да правиме востание против луѓето

Катерина Ѓуровски

“AI Tech Summit”- Прв меѓународен високо-технолошки самит за вештачка интелигенција во Скопје

Вештачката интелигенција – потенцијален (не)пријател на новинарството и иднината на медиумите