Поради вирусот, 38 проценти од Американците не нарачуваат пиво „Корона“

Од:

Како што коронавирусот се шири низ планетата, мексичкото пиво „Корона“ се повеќе го привлекува вниманието на социјалните медиуми, но не на добар начин.

Истражувањата на дата-провајдерите покажале дека во последниве недели имало зголемен тренд на пребарувања на интернет „корона пиво вирус“ и „пиво коронавирус“. Ова сугерира дека некои луѓе ги мешаат поимите на пивото „Корона“ со коронавирусот, иако овој алкохолен пијалок нема никаква допирна точка со вирусот.

Дополнително, на неодамна спроведената анкета на агенцијата „5W“, 38 проценти од Американците се изјасниле дека не би купиле пиво „Корона“ во ниту еден случај во моментов.

Четиринаесет проценти од конзументите на „Корона“ рекле дека не би го нарачале пивото на јавно место, а 16 проценти биле збунети и не знаеле да одговорат дали пивото има некаква допирна точка со коронавирусот.

Би можело да ве интересира

Една четвртина од младите се пречесто на социјалните мрежи, според нив, партиите се најголем извор на неточни информации

Орце Костов

Анкета на ДУИ: Бујар Османи сигурно влегува во вториот круг во изборот за претседател

Орце Костов

Пад на поддршката за членство во ЕУ, само 24 отсто од граѓаните даваат поддршка за уставните измени

Горан Наумовски

(ВИДЕО) И „вмровците“ и „сдсмовците“ ја сметаат Бугарија за најголема закана, а Србија е најголем пријател за граѓаните

Орце Костов

Пивата, соковите и минералната вода од утре со гарантирана пониска цена

Орце Костов

Научниците алармираат поради новата варијанта на Ковид-19

Горан Наумовски