Објавен Вториот извештај за медиумското покривање на референдумот 2018

Од:

Кај најголемиот дел од медиумите се забележува поголема застапеност на ставовите „за“ референдумот, додека кај ниту еден нема прилози со ставот „против“ што е резултат на отсуство на агитација за оваа опција. Информациите за активностите и ставовите за „бојкот“ се присутни помалку и главно се однесуваа на изјавите на претседателот Ѓорге Иванов, Кризниот штаб „Македонија бојкотира“, Светскиот Македонски Конгрес и Левица, покажува Вториот извештај од мониторингот на медиумското покривање на референдумот 2018 што денеска го објави Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги.

Мониторингот се однесува на периодот од 19 до 27 септември 2018 година.

– Резултатите од мониторингот покажаа дека и во вториот извештаен период, медиумите генерално настојуваа да обезбедат информации за различните аспекти на референдумскиот процес. За разлика од дневно-информативните емисии, повеќето радиодифузери настојуваа да обезбедат разновидност на ставовите во посебните информативни емисии, наведува Агенцијата.

Повеќе детали за Вториот извештај од мониторингот може да се прочитаат на веб страницата www.avmu.mk.

Би можело да ве интересира

Зошто се тактизира со извештајот за избор на универзален снабдувач?

Орце Костов

Пад на Македонија во извештајот на Фридом хаус: Назадување во владеењето на правото и борбата со корупција

Донесено упатство за радиодифузерите за претседателските и парламентарни избори 2024

Орце Костов

Нови случаи на ХИВ и еден на СИДА во Македонија, сите се мажи на возраст 20 и 39 години

Орце Костов

Само Албанија е понесреќна земја од Македонија во регионот: ООН го објави извештајот за среќа

Орце Костов

Ирска на референдумот одлучува за уставната идеја за семејството и улогата на жената во домот