Претседателот на ИАБ Македонија, Борис Ефтимовски, ги повика најголемите огласувачи во Македонија во своите буџети за реклама за наредната година да го зголемат делот предвиден за огласување преку домашните веб-портали.
„Очекуваме од домашните компании и медиумски агенции во своите буџети за наредната 2019 година да издвојат поголем дел за дигиталните издавачи и македонски веб-портали, пропорционално на импактот што тие го имаат во секојдневието на македонските граѓани“ – вели Ефтимовски и надополнува: „Просто неверојатно звучи податокот дека третата најголема национална телевизија има поголеми приходи од водечките 30 македонски веб-портали заедно. Овој сооднос помеѓу огласувањето на двата водечки канала, телевизијата и интернетот, е неприфатлив и целосно не одговара на улогата што веб-порталите ја имаат во општеството во делот на информирање, едукација, забава и во севкупното поминато време на медиумско консумирање“.
Според него, огласувачите треба дополнително да го поддржат развојот на квалитетните веб-портали во Македонија и процесот на саморегулација, преку поголема застапеност на веб-медиумите што го прифаќаат Етичкиот кодекс на ИАБ во своите медиумски планови.
ИАБ Македонија е дел од интернационалната мрежа IAB Worldwide со седиште во Њујорк, која претставува најголема глобална мрежа што ги обединува медиумите, маркетинг-агенциите и огласувачите со цел развој на онлајн огласувањето.