Имаат кислород уште 60 часа – најбогатиот Пакистанец и неговиот син тинејџер се во подморницата кај „Титаник“ – испратиле сигнал за помош

Од:

Од подморницата Титан бил испратен сигнал за помош, но кога, не се знае, изјави океанологот др. Сајмон Боксал од Универзитетот во Саутемптон, кој додаде дека оваа информација ја имал од втора рака.

„Не можете да користите радио под вода. Целосно се потпирате на „пингови“. Она што го имаат на подморницата е навистина ограничена комуникација. Наводно добиле, не знам кога… добиле итен пинг велејќи дека бродот е во неволја “, рече тој.

д-р. Боксал рече дека подморницата можеби веќе е изгубена и дека сигналот би можел да биде автоматски.

Проценката на крајбрежната стража е дека тие ќе имаат кислород за околу 4 дена, почнувајќи од понеделник навечер. Така, до петок навечер.

Потрагата е во тек, но спасувачите стравуваат дека подморницата наречена „Титан“ можеби нема да има повеќе од два дена додека не се исклучи системот за одржување во живот.

Екипажот има кислород уште 60 часа.

Според последните информации во подморницата се британскиот милијардер и истражувач Хамиш Хардинг (58), извршниот директор на „OceanGate“ Стоктон Раш, 73-годишниот француски истражувач Пол Анри Наргелет и пакистанскиот бизнисмен Шахзада Давуд и неговиот син Сулејман – 19 годишен.

Хамиш Хардинг

Британски бизнисмен, авијатичар, истражувач и вселенски турист живее во Обединетите Арапски Емирати. Тој е претседател на „Action Aviation“, меѓународна брокерска компанија за авиони со седиште во Дубаи.

Хардинг, британски милијардер, моментално држи три Гинисова рекорди за најбрзо авионско обиколување на Земјата – 46 часа, 40 минути и 22 секунди.

Ден пред исчезнувањето тој возбудено објави на „Фејсбук“ и „Инстаграм“ дека ќе се приклучи на најновата експедиција и дека конечно, по лошото време во Њуфаундленд, патувањето до потонатиот брод „Титаник“ може да започне.

Минатата година тој учествуваше во петтиот вселенски лет со Blue Origin, компанијата основана од Џеф Безос.

Пол Анри Наргелет

Поранешен офицер кој служел во француската морнарица 25 години и за време на неговата служба станал капетан на групата за длабоко нуркање.

По напуштањето на морнарицата, тој се приклучил на Францускиот институт за истражување и експлоатација на морето (IFREMER).

Наргелет веќе водеше неколку експедиции на „Титаник“ и учествуваше во голем број научни и технички експедиции низ светот.“

Наргеолет е еминентен експерт за Титаник кој бил дел од стотици експедиции за потонати бродови. 73-годишникот е поранешен командант на француската морнарица и се смета себеси за водечки експерт во светот за потонатиот брод Титаник.

Стоктон Раш

Тој е исто така основач и член на одборот на непрофитната организација OceanGate Foundation, која има за цел да ја користи новата морска технологија кон понатамошни откритија во морската наука, историја и археологија.

Раш изјави за CBS минатата година дека Титан е единствената подморница со пет лица способна да оди длабоко колку Титаник.

Обучен за пилот, тој на 19-годишна возраст стана најмладиот пилот во светот на млазен транспортер.

Шахзада и Сулејман Давуд

Меѓу исчезнатите се еден од најбогатите луѓе во Пакистан и неговиот син тинејџер. Шахзада Давуд (48) е член на одборот на добротворната организација „Принц Траст“ со седиште во Велика Британија.Во подморницата бил со синот Сулејман (19).

„Ние сме многу благодарни за грижата што ја покажаа нашите колеги и пријатели и бараме од сите да се молат за нивна безбедност“, се вели во соопштението на нивното семејство.

„Дејли мејл“ пишува дека семејството Давуд е меѓу најбогатите во Пакистан, но има силни врски со Велика Британија. Се верува дека Шахзада живее во вила во Сари со неговата сопруга Кристин, која работи како „животен тренер“, и синот Сулејман и ќерката Алина.

Шахзада е потпретседател на „Engro Corporation“, која произведува ѓубрива, храна и енергија, како и на „Dawood Hercules Corporation“, која произведува хемикалии. Роден е во Пакистан, но се преселил во Британија каде студирал право на Универзитетот Бакингем.

Бродот исчезна во неделата во Атлантикот, на околу 700 километри јужно од Њуфаундленд, Канада. „Титан“ беше лансиран како дел од експедицијата во која беше вклучен и мразокршачот „Полар принц“, кој беше ангажиран од ОГЕ и со кој претходно управуваше канадската крајбрежна стража, сега се користи за површински претраги во близина на местото каде што исчезна подморницата.

„Титан“ е мала подморница управувана од OGE и е способна да нурне до 4.000 метри. На бродот му требаат два часа за да се спушти на околу 3.800 метри, каде што потонатиот брод „Титаник“.

„Титан“ тежи околу 10.432 килограми и работи така што на секои 15 минути испраќа сигнали до матичниот брод на површината. Но тие сигнали сега престанаа.

Би-би-си јавува дека контактот со површинскиот брод Поларниот принц бил изгубен час и 45 минути по почетокот на патувањето.

 

Би можело да ве интересира

Врховен ги одби како неосновани барањата за преиспитување на пресудата за „Титаник“

Рочиштата на Титаник, Ласкарци и Жан Митрев одложени поради самиотот на ОБСЕ

Изборот на нови судии во Апелација, може да ги врати „Ласкарци“, „Титаник“ и „Талир“ од почеток

Првокласно мени од Титаник продадено за 75.000 евра

Горан Наумовски

Во завршните зборови Стефанова ќе каже дека застарело делото „злосторничко здружување“ во „Титаник“

Ново рочиште за „Титаник“: Законските измени го застаруваат делото „злосторничко здружување“

Александар Тодески