Првиот брод за крстарење изграден во Кина денеска тргна од Шангај на своето прво патување.
Ова го симболизира напредокот на земјата во секторот бродоградба, во кој доминираат европските индустрии, пренесува Индекс.
— CGTN Global Business (@CGTNGlobalBiz) January 1, 2024
Бродот Адора Меџик Сити, кој има 16 ката, според официјалните кинески медиуми, испловил за Јужна Кореја и Јапонија.
Тежи 135.500 тони и е заеднички нарачан од China State Shipbuilding Corp и американската корпорација Carnival Corp.
Бродот има повеќе од 20 ресторани и барови, затворен парк со палми, театар со речиси 1.000 седишта и трговски центар од 2.000 квадратни метри и може да прими 5.246 патници, се вели во соопштението на компанијата што го изгради, CSSC. Шангај Ваигаокиао.
Замислен за кинеската средна класа, бродот има салон за маџонг и ресторан специјализиран за кинеска фонду. Изградбата на бродот беше одложена поради пандемијата на Ковид 19, според регистарот на Лојд (LR).
Откако во средината на декември на странските новинари во Хонг Конг им го претстави својот најголем патнички авион, C 919, Кина продолжува да ја спроведува својата стратегија за еманципација од странски технологии.
Сепак, многу делови за овој крстосувач доаѓаат од странски добавувачи. Марко Скопаз од LR верува дека Кина има потенцијал да изгради сопствен синџир на снабдување во иднина. Бродот е „почеток на брзиот и неизбежен развој на земјата во дизајнот и изградбата на бродови за крстарење“, рече тој.