Карлсберг го менува вкусот, амбалажата и маркетингот за пивото

Од:

Данскиот производител на пиво, компанијата „Карлсберг“ ќе го реорганизира својот бренд на пиво во Велика Британија, менувајќи го вкусот, амбалажата, но и маркетиншката стратегија.

Оваа компанија подготви стратегија која во иднина ќе се фокусира на квалитетот, а не на квантитетот, со цел корисниците на овие пијалоци да го сменат своето мислење за „Карлсберг“.

Имајќи предвид дека „Карлсберг“ бележи пад на продажбата, новата рекламна стратегија ќе оди со текстот: „Веројатно не е најдоброто пиво во светот, барем за сега“.

На овој начин од компанијата планираат да го свртат вниманието кон потенцијалните и сегашните купувачи за промените што ќе следат. Оваа трансформацијата е обид „Карлсберг“ да го подобри своето работење.

Би можело да ве интересира

Данска објави пакет воена помош за Украина од 350 милиони долари

Данска: Победата на Украина во војната со Русија нема алтернатива

Горан Наумовски

ВИДЕО: Во Данска се гради најголемиот подводен тунел во светот

Пијаниот маж кој ја нападна данска премиерка заврши во притвор

Во нападот данската премиерка здоби полесна повреда на вратот

Физички нападната данската премиерка

Предраг Петровиќ