SEAT е спонзор на фудбалската репрезентација на Шпанија

Од:

SEAT станува официјален автомобилски бренд на националната фудбалска репрезентација на Шпанија и еден од главните спонзори за време на Светското првенство во Русија, кое започнува на 14ти јуни, како и на Евро 2020, кое ќе се одржи во 11 земји. Со овој договор, SEAT, кој ја одбележува 68-мата годишнина од своето основање, се обидува да го приближи брендот до навивачите и да ја зголеми својата национална и меѓународна видливост.

Претседателот на SEAT Лука де Мео истакна – „со спонзорирање на шпанскиот национален фудбалски тим, SEAT соработува со победнички тим во време кога компанијата исто така постигнува големи успеси“. Покрај тоа, де Мео додаде – „овој договор се обидува да го поврзе SEAT како бренд на шпанскиот народ и да не обедини во заедничката страст, која е фудбал, најпопуларниот спорт и најдобрата платформа за да се овозможи духот на брендот да се здобие видливост и продолжи да расте во Шпанија, во Европа, како и во целиот свет“.

Покрај тоа, претседателот на Комитетот за управување со RFEF, Марчелино Мате, ја поздрави „искрената и лојална соработка што ја пронајдовме во SEAT, репер бренд на европскиот пазар со кој ќе одиме рака под рака до 2021 година. Кралската шпанска фудбалска федерација е целосно свесна за важноста на овој договор и придобивките што произлегуваат од него“. Мате рече: „врските меѓу Националниот тим и SEAT ќе бидат силни, интензивни, пријателски и поволни за сите. Почнувајќи од денес, шпанскиот фудбал на највисоко ниво, Националниот тим и SEAT, водечка компанија во својот сектор, имаат заедничка цел: освојување на Светското првенство во 2018 година“.

SEAT го прави своето деби како партнер на шпанскиот национален фудбалски тим на 3 јуни на пријателскиот натпревар закажан против Швајцарија што се одржува во Виљареал. Од тогаш до март 2021, компанијата ќе биде присутна на минимум 15 натпревари што ќе се одржат во Шпанија. Договорот исто така вклучува, меѓу другите, промотивни активности со некои од играчите на Шпанскиот национален тим.

Посветеност кон спортот

Ова ново спонзорство спаѓа во рамките на посветеноста на брендот кон промовирање на вредностите поврзани со спортот, како што се фудбалските натпревари на Кралскиот Куп. Во оваа смисла, генералниот директор на SEAT Шпанија, Микел Паломера, посочи дека „фудбалот и спортот се главна фокусна точка за SEAT. Вредностите како што се желбата да се доминира, напорната работа, тимската работа и издржливоста, претставуваат суштинско значење за спортот и совршено се совпаѓаат со вредностите на компанијата. Со спонзорирање на Шпанскиот национален фудбалски тим, сакаме да бидеме поблиски до луѓето и да покажеме колку сме горди што сме дел од оваа земја“. За таа цел, SEAT вложува напори за да бара нови договори за соработка и спонзорства, особено оние поврзани со спортски натпревари.

Би можело да ве интересира

Брендот SEAT е посилен од било кога

Рекорд за SEAT: Повеќе од еден милион продадени SUV возила во светот

ВИДЕО: Шпанците немаа милост за Костарика

Најдобриот играч ја напушта Валенсија и се сели на Островот

Горан Наумовски

Поради транспарент Вукчевиќ си замина од ФК Лапи

Горан Наумовски

Спотифај нов спонзор на Барселона – тригодишен договор вреден 280 милиони евра

Катерина Ѓуровски