Бројот на луѓето кои се согласуваат да ги купуваат вестите што се нудат за следење и читање на интернет, се повеќе се зголемува, иако мнозинството од корисниците и понатаму се противат да плаќаат за таа услуга, покажува истражувањето што беше направено во Велика Британија.
Процентот на Британците кои си ги купуваат вестите и информациите кои ги добиваат преку интернет мрежата изнесува девет отсто, но тој е двојно поголем само во изминатите десет месеци и забрзано се зголемува. Такви движења се забележуваат и во Франција, Германија и во САД.
Најподготвени за плаќање на читањето од интернет се младите на возраст меѓу 25 и 34 години, како и мажите, во споредба со жените кои се противат на купување на вестите.
Истражувањето што го организираше и го изведе Институтот за новинарски студии на агенцијата Ројтерс, е напраено во девет земји во светот и во него, преку интернет мрежата учествувале 11 илјади луѓе.
Според анализата што е направена, најголемо влијание за зголемената спремност да се плаќа за да се чита на интернет, меѓу Американците, имаат сопстениците на таблети и на смарт мобилните телефони.
Во Велика Британија, засега, се плаќа само за читање на вестите на „Тајмс“ и на неделникот „Сандеј тајмс“, како и на делови од „Фајненшл тајмс“ и „Економист“.
Оваа година, лондонски „Сан“, германскиот таблоид „Билд“, како и американскиот „Вашингтон пост“ најавија дека ќе почнат со наплатување на следењето и читањето на вестите и информациите што тие ги нудат на интернет изданијата.