„Викторија’с сикрет“ најави нова маркетинг-стратегија

Од:

Брендот за долна облека, „Викторија’с сикрет“ вчера најави нов правец во рекламирањето, со нови лица како „ангели на Виктрија“. Една од нив е ѕвездата на американскиот национален фудбалски тим, Меган Рапино.

Мартин Вотерс е новиот одговорен шеф за меѓународниот пазар на „Викторија’с сикрет“, кој беше назначен за главен извршен директор во февруари. Како што тој изјави за „Њујорк тајмс“, тоа е промена што долго време се очекувала.

– Кога светот се менуваше, ние одговоривме премногу бавно, рече Мартин Вотерс. „Треба да престанеме да се занимаваме со тоа – што сакаат мажите и да се позанимаваме со она што го сакаат жените“.

Вотерс додаде и дека некои од познатите „ангели на Викторија“ – веројатно најпрепознатливата група супермоделки во светот, ќе бидат исфрлени, велејќи дека не ги смета за „културолошки релевантни“… Или, како што Рапино еднаш кажа за минатата маркетинг-стратегија на брендот, дека е „патријархална, штетна и сексистичка“.

Покрај Рапино, во новите имиња се спомнува и глумицата Пријанка Чопра Џонас.

Би можело да ве интересира

Стоп на новата мода, некој треба да се уапси, доаѓаат најгрдите чизми

Предраг Петровиќ

Јапонија низ креации на македонски дизајнери – Алшар, Ивановски, Маригуча и Технолошкиот факултет со свои креации на Нихон-Џи 2.0

Ана Ололовска

Познатата манекенка се сликаше гола за Велигден: поради скандалозната фотографија ги исклучи коментарите, не можеше да ги поднесе навредите

Ана Ололовска

Поранешна манекенка колабираше на работа и почина – имаше само 25 години

Горан Наумовски

Најпознатите македонски модели блеснаа во комбинации од Fashion Group

Горан Наумовски

Ја исмеваа поради изгледот по породувањето: Адријана Лима брутално им одговори на критичарите со нова фотографија

Ана Ололовска