„Викторија’с сикрет“ најави нова маркетинг-стратегија

Од:

Брендот за долна облека, „Викторија’с сикрет“ вчера најави нов правец во рекламирањето, со нови лица како „ангели на Виктрија“. Една од нив е ѕвездата на американскиот национален фудбалски тим, Меган Рапино.

Мартин Вотерс е новиот одговорен шеф за меѓународниот пазар на „Викторија’с сикрет“, кој беше назначен за главен извршен директор во февруари. Како што тој изјави за „Њујорк тајмс“, тоа е промена што долго време се очекувала.

– Кога светот се менуваше, ние одговоривме премногу бавно, рече Мартин Вотерс. „Треба да престанеме да се занимаваме со тоа – што сакаат мажите и да се позанимаваме со она што го сакаат жените“.

Вотерс додаде и дека некои од познатите „ангели на Викторија“ – веројатно најпрепознатливата група супермоделки во светот, ќе бидат исфрлени, велејќи дека не ги смета за „културолошки релевантни“… Или, како што Рапино еднаш кажа за минатата маркетинг-стратегија на брендот, дека е „патријархална, штетна и сексистичка“.

Покрај Рапино, во новите имиња се спомнува и глумицата Пријанка Чопра Џонас.

Би можело да ве интересира

Деми Мур и нејзините ќерки во реклама за костими за капење

Ана Ололовска

Армани претстави нова колекција на Неделата на модата во Париз

Ана Ололовска

Нова, олимписка модна линија на Ким Кардашијан

Ана Ололовска

Идрис Елба со своја колекција чевли – за помош на Афроамериканците

Ана Ололовска

„Ферари“ влегува во луксузната модна индустрија

Ана Ололовска

Комбинацијата на чорапи и сандали – нов тренд на летната сезона

Ана Ололовска