Со добра реклама шеќер, вода и боја може да станат природен сок

Од:

Американскиот комичар, водител и продуцент Џими Кимел докажа дека луѓето можат да се убедат во се и да им се продадат секакви работи, само ако се пропратени со добра реклама.

Исмевајќи го трендот во САД за здрав живот и конзумирање здрава храна, Кимел го искористи „лудилото“ на Американците по природни сокови, нудејќи им на случајни минувачи сосем нездрав напиток од вода, шеќер, прехранбена боја и концентрат, под амбалажата на здрав пијалок.

Интересно е што никој од конзументите не препознал за што станува збор, туку го фалеле одличниот вкус на „природниот органски сок“.

Неодамна, Кимел успеа да прелаже „познавачи на органската храна“, послужувајќи ги со хамбургери од „Мекдоналдс“ сервирани на начин поинаков од оној што се користи во овој ланец ресторани за брза храна.

Би можело да ве интересира

Пановски: Фирма која лаже граѓани за здравје треба да се затвори

Анита Петровска Рајковиќ

Си рекламирале чаеви лажно користејќи имиња на лекари – Кривична за фирма и директорот

Анита Петровска Рајковиќ

Фотографии од доктори се користат за лажни реклами: Лекарска комора бара итна реакција од МВР и Обвинителство

A1on

Животот е за забава: Нов и модерен е-шопинг со јапонскиот шмек на МИНИСО

Ана Ололовска

Компанијата Фине – станува FINE HOLDING

Ана Ололовска

Уште поширока понуда на производи на Хемофарм за пациентите и потрошувачите во Северна Македонија

Ана Ололовска