На почетокот на годината Мекдоналдс го лансираше својот прв бургер со вештачко месо наречен Мекплант, но, како што стојат работите, тој не беше популарен кај потрошувачите. Од минатиот месец веќе не се продава на локалниот пазар, а вредноста на акциите на Beyond Meat, компанијата која произведува месо од растително потекло за Mac, падна за 70 отсто.
Во САД, се покажа доста предизвикувачки да се натераат оние што јадат месо да се префрлат на имитација на месо. Пред само две години, изгледаше дека Beyond Meat и неговиот конкурент Impossible Foods (кој разви плескавица од растително потекло за Бургер Кинг) ќе се придружи на остатокот од индустријата во започнувањето на прехранбената револуција.
По десет години развој во 2018 година, станува дел од мејнстримот. Продавниците за храна почнаа да продаваат мелено говедско месо и колбаси Beyond Meat, а се повеќе ресторани нудат вештачко месо на своите менија. Тогаш Бургер Кинг го лансираше Impossible Whopper во 2019 година, додека KFC се приклучи на пазарот за веганска брза храна минатата година со пилешки сендвич од растително потекло. Нови опции во својата понуда додадоа и американските синџири Pizza Hut, Dunkin’ Donuts, Taco Bell, Papa John’s, Chipotle и Subway.
Вол Стрит, исто така, се чинеше дека се свртува кон веганството. Најголемите инвеститори веруваа дека месото од растително потекло ќе учествува со 15 отсто од вкупната продажба на месо до 2030 година. И додека вредноста на Beyond Meat беше проценета на 10 милијарди долари во 2019 година, денес се проценува на 900 милиони долари. Се чини дека од една страна е преценет вистинскиот интерес на Американците за растително месо, но и дека за промените во навиките во исхраната на колективно ниво е потребно многу повеќе време отколку што се мислеше.
Бил Гејтс го поддржа Beyond Meat и многу фондови за ризичен капитал кои обично инвестираат во технолошки стартапи. Дури и најголемите играчи во месната индустрија почнаа да инвестираат во компании за вештачко месо.