Пораст на продажбата на „Др. Мартинс“, се враќа модата од 90-те

Иконата на британската мода „Др. Мартинс“ оваа година бележи 20 отсто поголема продажба, поточно 348,6 милијарди фунти, што на компанијата и донесе 33 отсто повеќе приходи (50 милиони фунти) во споредба со истиот период минатата година.

Според британските портали, по големата криза и борба за опстанок, компанијата сега бележи подобри деловни резултати, а причините лежат во големото влијание на инфлуенсерите и социјалните мрежи врз изборот на производи, но исто така и на зголемената популарност на овој бренд меѓу младите луѓе.

Компанијата соопшти дека најголема побарувачка е забележана во Европа, но и од нивната интернет-продавница, која им носи 40 отсто од приходите. Тие, исто така, велат дека речиси половина од нивните приходи се од продажбата на нивните најпопуларни модели, како што се 1460 чизми и 1461 чевли.

Би можело да ве интересира

Ирина Шајк – најпопуларната бикини-манекенка за ова лето

Ана Ололовска

„Гучи“ ја воведува вештачката интелигенција во модата

Ана Ололовска

Очилата за сонце имаат рок на траење

Ана Ололовска

Првиот ангел на Викторија Сикрет со облини

ВИДЕО: Манекен почина на ревија во Сао Паоло

Татјана Ташкова

Нова Адидас колекција на облека и обувки во соработка со Бијонсе

Ана Ололовска