Нова кампања на Диор со Натали Портман во главна улога

Од:

Натали Портман е заштитно лице на Диор за козметика и парфеми од 2010 година, а сега можеме да ја видиме и во заводливата кампања за најновите кармини Диор Руж и Диор Ултра Руж, што „гарантира 12-часовно задржување на усните со мат завршница“.

Како што и доликува, на фотографиите Натали позира во крв-црвен џемпер и со уште повпечатливо црвени усни. Новиот слоган е: „Црвен бакнеж што никогаш нема да го заборавите”.

Цената на карминот е 37 долари.

Би можело да ве интересира

Стоп на новата мода, некој треба да се уапси, доаѓаат најгрдите чизми

Предраг Петровиќ

Јапонија низ креации на македонски дизајнери – Алшар, Ивановски, Маригуча и Технолошкиот факултет со свои креации на Нихон-Џи 2.0

Ана Ололовска

Познатата манекенка се сликаше гола за Велигден: поради скандалозната фотографија ги исклучи коментарите, не можеше да ги поднесе навредите

Ана Ололовска

Поранешна манекенка колабираше на работа и почина – имаше само 25 години

Горан Наумовски

Најпознатите македонски модели блеснаа во комбинации од Fashion Group

Горан Наумовски

Ја исмеваа поради изгледот по породувањето: Адријана Лима брутално им одговори на критичарите со нова фотографија

Ана Ололовска