„Ксиаоми“ продаде 15.000 смартфони Ми3 за само две секунди

Од:

Користејќи се со стратегијата наречена „маркетинг на гладта“, при што кинеската компанија „Ксиаоми“ нуди само ограничени серии на достапни апарати, купувачите во Индија откриле дека имаат само две секунди за да дојдат до својот смартфон Ми3.

Според компанијата „Ксиаоми“, на сајтот Флипкарт за само две секунди била распродадена целата пратка од 15.000 примероци на смартфонот Ми3.

Некои корисници тврдат дека за време на процесот на купување на апаратот откриле дека тој всушност станал недостапен, бидејќи сите телефони биле земени за само две секунди.

Маркетиншката стратегија на „Ксиаоми“, комбинирана со апаратите со импресивна спецификација и ниска цена, очевидно дава одлични резултати.

Оваа компанија веќе го повлече „Самсунг“ од првото место во Кина, испорачувајќи 15 милиони апарати на почетокот на оваа година.

Би можело да ве интересира

4iG ги поттикнува иновациите и растот како лидер на пазарот во мобилните телекомуникации

Горан Наумовски

„Легион плеј“ – нова рачна конзола на „Леново“

Ана Ололовска

Сметководителите ќе исчезнат, ќе бидат заменети со роботи

Ана Ололовска

„Нинтендо“ го претстави новиот „Свич ОЛЕД“

Ана Ололовска

„Уан-Плус“ го претстави поевтиниот модел „9-Р“

Ана Ололовска

Банка во Сингапур воведе технологија за препознавање лица, за услугите со банкомат

Ана Ололовска