Клиентелизмот и натаму присутен во медиумите

Од:

Клиентелизмот е повеќе правило отколку исклучок, политизацијата на медиумите води кон заробени медиуми, медиумската сцена и натаму во голем дел останува контролирана од различни центри на моќ.

dobivaj vesti na viber

Ова е заклучок од третото мерење на индексот на клиентелизмот во медиумите, кое го спроведува Партнерство за општествен развој од Хрватска и уште седум организации од регионот, меѓу кои и Паблик од Македонија.

Земјава забележа мал регрес во индексот за 2017 година, кој сега изнесува -0,58. Србија бележи мал напредок со индекс од -0,5, додека индексот на Црна Гора стагнира (-0,55). Регрес е забележан и кај Хрватска (- 0,32), Романија (-0,67) и Босна и Херцеговина (-0,67).

Би можело да ве интересира

„Медиум Објектив“: Продолжува штрајкот на локалните и регионалните медиуми

Ана Ололовска

Локалните и регионалните медиуми започнуваат со прекин на програмата

А1он

МАН: Целосна поддршка на „Медиум Објектив“ во одлуката да започнат со штрајк

Ана Ололовска

Локалните и регионалните медиуми ја прекинуваат програмата од следната недела

Ана Ололовска

Затворено грчкото издание на Спутник, реагираат новинарските здруженија во Грција

А1он

Русија започна процес за блокирање на два независни медиуми

А1он