ДОМ: Депониите не се за маркетинг, туку за решавање

Од:

„По широката јавна дебата за струшката депонија ДОМ порачува: Депониите не се за маркетинг, туку за решавање!

А постојат и план и физибилити студии за целосно решавање на отпадот во Македонија со неколку регионални санитарни депонии и повеќе претоварни станици, како и за затворање и ремедијација на дивите депонии. Познати се и концептите за современ третман на отпадот со селекција, рециклирање и искористување на малиот остаток на еколошки начин. Значи нема непознати, се е одамна подготвено, но немаше доволно политичка волја да се реализира сево ова.

Голема е грешката што се направи во 2014 година, кога се поништија два готови тендера за концесии за регионални депонии во Југоисточниот и Полошкиот регион. Тогаш ДОМ жестоко јавно реагираше, но 1 пратеник не е 61!

Ние ќе продолжиме да инсистираме на современ третман на отпадот по принципот нула-отпад, кој е повторно во нашите зелени приоритети. Но, овојпат со доза на зголемен оптимизам, особено по брзото и ефикасно реагирање на Владата во нејзините први две недели од изборот! Проблемите со отпадот се уште еден силен аргумент, покрај многубројните други, да не се кочи комплетирањето на новата Влада и нормалното функционирање на институциите“ се вели во соопштението на ДОМ.

Би можело да ве интересира

Жителите на Кочани ја добија битката: Советот донесе одлука да не се депонира отпад од други општини на градската депонија

Катерина Ѓуровски

Комунални возила од други општини не ја поминаа блокадата кон депонијата кај Кочани

Намерно се подметнуваат пожари на депонијата во Возбегово тврдат од Град Скопје

Катерина Ѓуровски

Драма во Пријепоље: Пожар избувна на депонијата Стањевина, прогласена е вонредна состојба

ДОМ: Се противиме на промени во урбанистичкото планирање на брза рака

ДОМ: Интеграција наместо сегрегација