Топ 10 највредни хотелски брендови во светот

Од:

Групацијата Хилтон е највредниот хотелски бренд во светот, со проценета вредност од 11,7 милијарди долари, според Brand Finance.

На второто место на рангирањето на Brand Finance за највредни хотелски брендови е Хајат, со вредност од 6,1 милијарди долари.

На трето место е и американскиот бренд Хемптон со проценета вредност од 4,3 милијарди, четврти е Мериот (3,1 милијарди долари), а топ 5 ја комплетира кинеската групација Шангри-Ла која вреди 2,1 милијарди долари.

Од седмо до деветто место, се повторно резервирани за американските хотелски компании: DoubleTree (2 милијарди долари), Sheraton (1,6 милијарди долари) и Embassy Suites (1,4 милијарди долари).

Топ 10 го заклучува британскиот InterContinental кој вреди 1,2 милијарди долари.

Би можело да ве интересира

ХОТАМ: Секторот е во криза, неопходна е помош од државата

Ана Ололовска

Турски „Лимак“ го отвори хотелот со пет ѕвезди во центарот на Скопје

Жарко Настоски

Хотелиерите подготвени, но без гости – ако границите не се отворат им се заканува колапс

А1он

Протоколите за хотелите ќе се применуваат од 22 јуни

А1он

Околу 1,8 милиони евра е досегашната загуба на еден од поголемите хотели во Скопје поради коронавирусот

Ландов

Бектеши и хотелиерите ги дефинираа условите за програмата за организиран одмор

Наум Локоски