(ВИДЕО) Трајчевски: Со новиот закон за медиуми останува владиното рекламирање

Од:

Директорот на Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги, Зоран Трајчевски, упати низа забелешки кон Владата за предлог-законот за медиуми. Според него, со одредени одредби од законот се предвидува мешање во уредувачката политика на медиумите, но останува и владиното рекламирање и покрај најавите на Владата дека тоа се укинува.

– Членот 102 се брише, но дефиницијата во законот останува, што значи дека останува владиното рекламирање. Ако е целта навистина да се тргне, треба да нема дефиниција за аудиовизуелни комерцијални комуникации како што е дефинирано, изјави Трајчевски.

Во делот од законот штого регулира емитувањето музика на радиодифузерите, првиот човек на ААВМУ забележа дека има грубо мешање во уредувачката политика на медиумите, како и технички неизводливи барања.

– Ние треба да вработиме уште сто луѓе кои ќе седат и ќе мерат каква музика се емитува на годишно ниво, а тоа е технички неизводливо, додаде Трајчевски.

Трајчевски ги искритикува и министрите кои, како што рече, за десет месеци не одржале ниту еден состанок со Агенцијата за медиуми.

Галена Николовска-Ризвановиќ

Би можело да ве интересира

Директорката Иљази им забрани на вработените на Токсикологија да даваат изјави за медиумите

A1on

Костадиновска-Стојчевска: Покажавме како се почитува слободата на медиумите, „Репортери без граници“ го потврди тоа

А1он

Во медиумите во Македонија работат 2.100 луѓе, 20% од редовно вработените се во онлајн медиуми

A1on

Донесено упатство за радиодифузерите за претседателските и парламентарни избори 2024

A1on

Собранието го донесе Законот за медиуми и други закони

Горан Наумовски

Главна цел на измените на Законот за медиуми треба да биде законската регулација на интернет порталите