Директорот на Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги, Зоран Трајчевски, упати низа забелешки кон Владата за предлог-законот за медиуми. Според него, со одредени одредби од законот се предвидува мешање во уредувачката политика на медиумите, но останува и владиното рекламирање и покрај најавите на Владата дека тоа се укинува.
– Членот 102 се брише, но дефиницијата во законот останува, што значи дека останува владиното рекламирање. Ако е целта навистина да се тргне, треба да нема дефиниција за аудиовизуелни комерцијални комуникации како што е дефинирано, изјави Трајчевски.
Во делот од законот штого регулира емитувањето музика на радиодифузерите, првиот човек на ААВМУ забележа дека има грубо мешање во уредувачката политика на медиумите, како и технички неизводливи барања.
– Ние треба да вработиме уште сто луѓе кои ќе седат и ќе мерат каква музика се емитува на годишно ниво, а тоа е технички неизводливо, додаде Трајчевски.
Трајчевски ги искритикува и министрите кои, како што рече, за десет месеци не одржале ниту еден состанок со Агенцијата за медиуми.
Галена Николовска-Ризвановиќ