Клиентелизмот и натаму присутен во медиумите

Од:

Клиентелизмот е повеќе правило отколку исклучок, политизацијата на медиумите води кон заробени медиуми, медиумската сцена и натаму во голем дел останува контролирана од различни центри на моќ.

Ова е заклучок од третото мерење на индексот на клиентелизмот во медиумите, кое го спроведува Партнерство за општествен развој од Хрватска и уште седум организации од регионот, меѓу кои и Паблик од Македонија.

Земјава забележа мал регрес во индексот за 2017 година, кој сега изнесува -0,58. Србија бележи мал напредок со индекс од -0,5, додека индексот на Црна Гора стагнира (-0,55). Регрес е забележан и кај Хрватска (- 0,32), Романија (-0,67) и Босна и Херцеговина (-0,67).

Би можело да ве интересира

Директорката Иљази им забрани на вработените на Токсикологија да даваат изјави за медиумите

A1on

Костадиновска-Стојчевска: Покажавме како се почитува слободата на медиумите, „Репортери без граници“ го потврди тоа

А1он

Во медиумите во Македонија работат 2.100 луѓе, 20% од редовно вработените се во онлајн медиуми

A1on

Собранието го донесе Законот за медиуми и други закони

Горан Наумовски

Главна цел на измените на Законот за медиуми треба да биде законската регулација на интернет порталите

Ковачевски: Им се извинувам на медиумите, не сакам да се им се случи она што се случуваше до 2016

A1on