Фото: (Не)инвентивна реклама за ланец хотели во Брисел

Од:

Дали би сакале да се разбудите до Баросо?
Бриселската маркетинг стратегија одлучи да го искористи името на првиот човек на Европската комисија, Жозе Мануел Баросо во реклама за новиот од ланецот хотели Тон во Брисел. Автобусите во белгиската престолнина, се излепени со рекламата – Wake up next door to Barosso – „Разбудете се врата до врата со Баросо“. Колку е инвентивна или не новата реклама одлучете сами! А дали истата ќе ги исполни своите цели и дали името на претседателот Баросо ќе биде добар маркетиншки потег или не, ќе покаже касата на хотелот кон крајот на годината!

Би можело да ве интересира

Пановски: Фирма која лаже граѓани за здравје треба да се затвори

Анита Петровска Рајковиќ

Си рекламирале чаеви лажно користејќи имиња на лекари – Кривична за фирма и директорот

Анита Петровска Рајковиќ

Фотографии од доктори се користат за лажни реклами: Лекарска комора бара итна реакција од МВР и Обвинителство

A1on

Животот е за забава: Нов и модерен е-шопинг со јапонскиот шмек на МИНИСО

Ана Ололовска

Компанијата Фине – станува FINE HOLDING

Ана Ололовска

Уште поширока понуда на производи на Хемофарм за пациентите и потрошувачите во Северна Македонија

Ана Ололовска