АВМУ ја отвори јавната расправа за нацрт-упатство за платеното политичко рекламирање за локалните избори

Од:

Советот на Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги на денешната седница го усвои нацрт-упатството за платеното политичко рекламирање за Локалните избори 2021.

Како што соопштија од (АВМУ), во него се утврдува начинот на примена на членот 75-ѓ ставови 1 и 2 од Изборниот законик за Локалните избори за членови на советите на општините и советот на Град Скопје и за градоначалници на општините и градоначалник на Градот Скопје, со цел да се обезбедат прецизни правила за дозволеното времетраење на платеното политичко рекламирање на реален час емитувана програма кај радијата и телевизиите.

Од Агенцијата информираат дека јавната расправа е отворена до 16 септември.

Агенцијата ги повика сите регистрирани политички партии, независни кандидати за градоначалници и советнички листи, радиодифузери и други заинтересирани страни, со свои мислења и предлози да учествуваат во јавната расправа и истите во писмена форма да ги достават по електронски пат на е-адресата „[email protected].“

Оттаму посочуваат дека нацрт-упатсвото за платено политичко рекламирање за локалните избори е достапно на нивната веб страна.

Би можело да ве интересира

ДУИ: Архитектот Мишел Ројкинд и Бујар Османи ја презентираа „Визија Чаир 2040“

Предраг Петровиќ

Левица со кандидати за градоначалници во Струга, Тетово, Гостивар – пратеничката Мојсоска ќе се трка за Струга

Предраг Петровиќ

Димитриески за нов градоначалнички мандат во Куманово, Лабудовиќ за Центар и поддршка од ВМРО-ДПМНЕ

Предраг Петровиќ

Градоначалникот на Росоман: Поднесената кривична пријава е политички притисок

Предраг Петровиќ

Максим Димитриевски даде отчет за сработеното: Куманово продолжува да се менува

Пенов и Пановски- кандидати за градоначалник на Скопје и носител на листа од ЛДП

Предраг Петровиќ