Не помина ниту ден, од објавувањето на рекламното видео на ВМРО-ДПМНЕ со подвиткана кичма, а веќе се појавија неколку пародии на социјалните мрежи. Спотот на партијата за привлекување на гласачи за избори, многумина ги потсети на рекламите за „Космодиск“, но и гафовите на експретседателот Ѓорѓе Иванов.
По него, сега Мицкоски ќе исправува кичми, па од спотот за изборите е направена реклама за справување со болки во р’бетот.
who did this ?? ??? pic.twitter.com/3pW07rx9Bj
— Сомнителен ✨ (@somnitelen69) June 24, 2020
Од еден од најпопуларните скечови К-15 за „скршената кичма“, е направена уште една пародија на рекламното видео на ВМРО-ДПМНЕ.
— K-15 And More (@KaPetnaest) June 24, 2020
Алудирајќи на Христијан Мицкоски и одењето во теретана во сред пандемија кога фитнес центрите не смеат да работат, на твитер се коментира и „После вежбање грб со инструктор Мицко“.
После вежбање грб со инструктор Мицко!? pic.twitter.com/v6K2ncDizS
— РобинХуд (@Giallorosso891) June 24, 2020
Спотот на ВМРО-ДПМНЕ, кој завршува откако Мицкоски поминувајќи покрај жена со бебешка количка ќе ја допре за раката и таа ќе се исправи, предизвика многу коментари:
btw вие фаќате вака рандом жени за рака? како некој манијак? pic.twitter.com/5cEzbZ7aXq
— Maximum Overtroll (@MaximOvertroll) June 24, 2020
Го бараат вмро на политчката сцена.
И на крај го најдоа само Мицковски. pic.twitter.com/iBGzA68Rwr— Тана (@tana_naapana) June 24, 2020
Некои од твитерџиите оценија дека изборниот рекламен спот на ВМРО-ДПМНЕ треба да биде испратен на Оскари.
Лани со „Медена земја“… годинава со спотот на ВМРО.
*Оскари 2020— Мацко (@februar1967) June 24, 2020
Следниот изборен спот, дел од корисниците на „Твитер“ сметаат дека ќе биде: „Како да запалите оган“.
А сега следи новиот спот: Како да запалите оган. pic.twitter.com/XG7hQC5OwQ
— Motah /*место за ваша увреда*/ (@Motah23) June 24, 2020
ВМРО ДПМНЕ има стандардно гласачко тело од 300 000 гласачи.
Гласачкото тело: pic.twitter.com/pf4HmwVJKb— Зимзелено Дрво? (@NemaPariNemaMir) June 24, 2020