Кампања на списанието „Репер“ за промовирање на занаетите

Од:

Првиот македонски електронски неделник за култура „Репер“ во новиот, трет број кој ќе биде објавен утре, ќе почне кампања за поддршка на македонските занаетчии, актуализирање и популаризација на мноштво стари занаети кои се клучни за традицијата на македонсиот еснаф.

– Како редакција на списание кое ја промовира и поддржува креативноста во македонската културна средина, соочувајќи се со фактот дека поради продорот на дигитализација и другите сегменти на современото живеење на мноштво стари занаети им се заканува изумирање, „Репер“ започнува кампања со која не само што ќе се поддржат македонските занаетчии, туку ќе се направи и обид за реактуализација на некои традиционални македонски вредности сврзани со креативноста и убавото, информира „Репер“.

Целта на списанието е македонските занаети да ги промовира пред помладите генерации кои, посочува редакцијата, за жал, многу малку се запознати со смислата и вредностите на голем број занаети.

Кампањата на „Репер“ ќе се состои во објавување текстови во кои ќе бидат претставени занаетите што ги има во македонските чаршии и пренесување на ставовите на занаетчиите кои работат во Старата скопска чаршија, како и нивните животни приказни. Во утрешниот број на неделникот ќе биде објавен текст посветен на филигранството.

Би можело да ве интересира

Директорката Иљази им забрани на вработените на Токсикологија да даваат изјави за медиумите

A1on

Костадиновска-Стојчевска: Покажавме како се почитува слободата на медиумите, „Репортери без граници“ го потврди тоа

А1он

Во медиумите во Македонија работат 2.100 луѓе, 20% од редовно вработените се во онлајн медиуми

A1on

Собранието го донесе Законот за медиуми и други закони

Горан Наумовски

Главна цел на измените на Законот за медиуми треба да биде законската регулација на интернет порталите

Ковачевски: Им се извинувам на медиумите, не сакам да се им се случи она што се случуваше до 2016

A1on