Кампања на списанието „Репер“ за промовирање на занаетите

Од:

Првиот македонски електронски неделник за култура „Репер“ во новиот, трет број кој ќе биде објавен утре, ќе почне кампања за поддршка на македонските занаетчии, актуализирање и популаризација на мноштво стари занаети кои се клучни за традицијата на македонсиот еснаф.

– Како редакција на списание кое ја промовира и поддржува креативноста во македонската културна средина, соочувајќи се со фактот дека поради продорот на дигитализација и другите сегменти на современото живеење на мноштво стари занаети им се заканува изумирање, „Репер“ започнува кампања со која не само што ќе се поддржат македонските занаетчии, туку ќе се направи и обид за реактуализација на некои традиционални македонски вредности сврзани со креативноста и убавото, информира „Репер“.

Целта на списанието е македонските занаети да ги промовира пред помладите генерации кои, посочува редакцијата, за жал, многу малку се запознати со смислата и вредностите на голем број занаети.

Кампањата на „Репер“ ќе се состои во објавување текстови во кои ќе бидат претставени занаетите што ги има во македонските чаршии и пренесување на ставовите на занаетчиите кои работат во Старата скопска чаршија, како и нивните животни приказни. Во утрешниот број на неделникот ќе биде објавен текст посветен на филигранството.

Би можело да ве интересира

Филков: Без слободата на медиумите нема вистина, правда и одговорност

АВМУ: Вештачката интелигенција е голем предизвик за професионалните и независни медиуми

Владата апелира медиумите кои емитувале видео и фото материјали од погребот на жртвите да ги повлечат

Трамп ги затвора радиодифузерите „Гласот на Америка“ и „Радио Слободна Европа“?

A1on

Влада донесе предлог на Закон за изменување и дополнување на Законот за медиуми

Предраг Петровиќ

Босанац: Не може да постои демократија без слободни медиуми и без граѓанското општество