Фејсбук го ограничува политичкото огласување на своите мрежи

Од:

Компанијата Фејсбук соопшти дека наскоро на своите корисници ќе им овозможи сами да го намалат бројот на политичките и општествено ангажираните маркетинг компании на Фејсбук или Инстаграм.

Покрај тоа, новата алатка ќе им овозможи на корисниците да се исклучат од следење на теми кои не ги интересираат.

– Планираме контролата врз политичките огласи да почне да функционира ова лето во САД, а таа можност понатаму ќе ја прошириме на повеќе локации, се наведува во соопштението.

Аналитичарите на социјалните мрежи ќе можат да пребаруваат огласи според конкретни фрази, на тој начин групирајќи ги сите слични компании, но и да ги филтрираат резултатите според големината на таргетираната публика или регионот.

Компанијата, сепак, не може да гарантира дека успешно ќе ги блокира сите непосакувани политички реклами, имајќи го предвид бројот на кампањи кои се спроведуваат на платформите на Фејсбук.

Фејсбук неодамна беше мета на остри критики, бидејќи, за разлика од конкурентскиот Твитер, одби да го забрани политичкото огласување на своите мрежи.

Би можело да ве интересира

Русија ги казни „Фејсбук“ и „Твитер“ со по 58.000 евра

Драган Поповски

OurMine: Дури и Фејсбук може да биде хакиран

Ана Ололовска

Фејсбук ја зголемува родителската контрола на „Messenger Kids“

А1он

Фејсбук отвора илјада работни места во Европа

Ана Ололовска

„Фејсбук“ се извини што го преведе името на кинескиот претседател како „серко“

А1он

Протекоа личните податоци на повеќе од 267 милиони корисници на Фејсбук

Ана Ололовска