Фејсбук го ограничува политичкото огласување на своите мрежи

Од:

Компанијата Фејсбук соопшти дека наскоро на своите корисници ќе им овозможи сами да го намалат бројот на политичките и општествено ангажираните маркетинг компании на Фејсбук или Инстаграм.

Покрај тоа, новата алатка ќе им овозможи на корисниците да се исклучат од следење на теми кои не ги интересираат.

– Планираме контролата врз политичките огласи да почне да функционира ова лето во САД, а таа можност понатаму ќе ја прошириме на повеќе локации, се наведува во соопштението.

Аналитичарите на социјалните мрежи ќе можат да пребаруваат огласи според конкретни фрази, на тој начин групирајќи ги сите слични компании, но и да ги филтрираат резултатите според големината на таргетираната публика или регионот.

Компанијата, сепак, не може да гарантира дека успешно ќе ги блокира сите непосакувани политички реклами, имајќи го предвид бројот на кампањи кои се спроведуваат на платформите на Фејсбук.

Фејсбук неодамна беше мета на остри критики, бидејќи, за разлика од конкурентскиот Твитер, одби да го забрани политичкото огласување на своите мрежи.

Би можело да ве интересира

Можно е Фејсбук да забранува вести во Австралија поради начинот на плаќање

Ана Ололовска

Австралија е првата земја во која Фејсбук и Гугл ќе плаќаат за вести

Ана Ололовска

ВИДЕО: Лидерите на Фејсбук, Амазон, Гугл и Епл демантираат дека ја задушуваат конкуренцијата

Ана Ололовска

Првите луѓе на Фејсбук, Епл, Амазон и Гугл на сослушување пред американските конгресмени

Ана Ололовска

Фејсбук ќе го тестира алгоритмот за расна дискриминација

Ана Ололовска

Фејсбук отстрани лажни профили поврзани со бразилскиот претседател

Ана Ололовска