ЕУ става крај на политичкото рекламирање на Фејсбук и Инстаграм, новите правила на сила од октомври

Од:

Компанијата Мета, под чии рамки работат Инстаграм и Фејсбук, објави дека целосно ќе ја откаже опцијата за политичко и изборно рекламирање во земјите на ЕУ од октомври.

Објавата на Мета е одраз на одлуката што Google ја објави минатиот ноември, истакнувајќи го отпорот на големите технолошки компании кон правилата на ЕУ насочени кон ограничување на нивната моќ и обезбедување поголема одговорност и транспарентност.

Законот на Европската унија, исто така наречен Регулатива за транспарентност и таргетирање на политичкото рекламирање, кој ќе се применува од 10 октомври, стапува на сила поради растечкиот број дезинформации и странско мешање во изборите во земјите-членки.

Законот бара од големите технолошки компании јасно да го означат политичкото рекламирање на своите платформи, кој платил за него и колку, како и на кои избори се однесува, или ризикуваат казни до шест проценти од нивниот годишен промет.

„Од почетокот на октомври 2025 година, повеќе нема да дозволуваме политички, изборни и социјални реклами на нашите платформи во ЕУ“, изјави Мета.

Тие исто така изјавија дека ова е тешка одлука за компанијата.

„Веруваме дека персонализираните реклами се од клучно значење за широк спектар на огласувачи, вклучувајќи ги и оние вклучени во кампањи за информирање на гласачите за важни социјални прашања што го обликуваат јавниот дискурс“, се вели во соопштението.

Би можело да ве интересира

ВИДЕО: Кинески воени бродови впловија во руско пристаниште

(ВИДЕО) Чудо: Девојче од Газа преживеа куршум кој и заврши во главата

Предраг Петровиќ

Никарагва ги призна четирите украински територии како дел од Русија

Ед Ширан купи луксузен стан во Њујорк вреден над 10 милиони евра

„Гугл“ и „Фејсбук“ ќе купува струја од Македонија, најави Мицкоски

Горан Наумовски

Трамп сака да го понижи Макрон: Изјавата дека ќе ја признае Палестина нема тежина