Кукли во кампања против нарушувања во исхраната

Од:

Наодите на британските научници покажуваат дека повеќето „женски“ кукли во излозите на продавниците за облека имаат димензии што одговараат на оние жени кои имаат екстремно мала телесна тежина.

Оваа појава ретко се забележува кај „машките“ кукли, утврдиле научниците од Универзитетот Ливерпул.

Промените во дизајнот на куклите наменети за рекламирање на облеката би биле првиот позитивен чекор во сеопфатната кампања против нарушувањата во исхраната како анорексијата или булимијата, оценуваат истражувачите.

Магазинот „Итинг Дисордрс“ пишува дека нарушувањата во исхраната со себе го носат најголемиот ризик за смрт.

Би можело да ве интересира

Од денеска без ограничени маржи, цените на основните производи ќе ги дефинира пазарот

Предраг Петровиќ

Пребиотиците се разликуваат од пробиотиците, а имаат силно влијание врз дигестивниот систем на човекот

А1он

Студија: Вегетаријанците и веганите имаат поголем ризик од мозочен удар

Хамилтон качил 7 килограми со веганска исхрана

Татјана Ташкова

(ВИДЕО) Овој човек има 95 години и се уште вежба јога

Предраг Петровиќ

Доматите и компирите најмногу поскапеле, лукот и зелката со намалени цени

Емир Латифовиќ