Повик за наставници за учество во истражување за здравствената криза и КОВИД-19

Од:

Министерството за образование и наука и Бирото за развој на образованието, со поддршка од канцеларијата на УНИЦЕФ во нашата земја и Реактор – Истражување во акција, спроведуваат сеопфатно истражување во основните и средните училишта поврзано со здравствената криза и КОВИД-19, која влијаеше на начинот на реализирање на воспитно-образовниот процес.

– Основната цел на истражувањето е да ги сумира сите релевантни искуства и да го процени севкупното влијание на пандемијата КОВИД-19 врз образовниот процес во земјата. Преку вклучување на сите засегнати страни (даватели и корисници на услуги во образовниот сектор) – директори, наставници, родители/старатели и ученици, ова истражување ќе ни даде директен увид во различните искуства и важните аспекти на учењето на далечина, велат од МОН.

Од Министерството посочуваат дека добиените сознанија ќе се искористат исклучиво за анализа на постојната состојба и за креирање на идните планови и активности во образовната политика.

Засегнатите учесници во воспитно-образовниот процес МОН ги повикува да даваат предлози и повратни информации, да го споделат нивното мислење и искуства според упатствата кои им се пратени на нивните електронски адреси.

Би можело да ве интересира

Нема евиденција дали 140 денари за оброк завршиле кај студентите, МОН исплаќал пари без утврдени легла во домовите, покажа ревизијата

Орце Костов

МОН за протестот на универзитетите: Ако постои волја во Собранието за колективен договор, ние ќе учествуваме во преговорите

МОН: Наместо на политички игри во училиштата, општина Тетово да се фокусира на квалитетна настава

„Министерката ми се закани дека ќе ме избрка“: Советничка во МОН била вознемирувана од Шаќири и Царовска

Орце Костов

Студентите најавија протест: „МОН не ни исплати стипендии кои ни требаат да запишеме семестар“

Орце Костов

Ректоратот бара, МОН ветува дека нема да се зголеми партиципацијата за студентите

Орце Костов