Кои политичари се најомилени, а за кои има најнегативно мислење?

Од:

Агенцијата „Рејтинг“, за потребите на Фокус направи анкетата, на репрезентативен примерок од 1.560 испитаници.

„Рејтинг“ анкетираше не само за местото и довербата на политичките партии, и за тоа кои би можеле да бидат можни наследници на Груевски и Црвенковски, туку и за ставот на граѓаните за политичарите.

За премирерот и лидер на ВМРО-ДПМНЕ, Никола Груевски позитивно мислење имаат 41,3%, за лидерот на СДСМ Бранко Црвенкоски има 32,4%, за претседателот на ЛДП Андреј Жерновски позитивно мислење имаат 33,1% . Од македонскиoт блок политички партии покрај овие лидери, на листата се појавуваа Љубчо Георгиевски кој има 21%. Додека кај лидерите на албанските политички партии води лидерот на ДУИ Али Ахмети со 25,2% пред лидерот на ДПА Мендух Тачи со 16,9%.

Политичар на кој најмногу негативно мислење од македонските политичари е Љубчо Георгиевски кој има високи 73,4%, по него следува лидерот на СДСМ Бранко Црвенкоски со 63,9% недоверба, премиерот Никола Груевски 55,8% , претседателот на ЛДП Андреј Жерновски има најмал процент на негативно мислење кое изнесува со 39,1%.

Кај политичките партии убедливо водат неопрделените граѓани со 39%. На оваа анкета забележлив е пад на популарноста има кај владечката ВМРО-ДПМНЕ која има 21,9%,а СДСМ има рејтинг од 18,8% , единствени партии од македонскиот блок кој се појавуваат на оваа анкета се ЛДП со рејтинг околу 1,2% и ВМРО-НП-1,3 %. ДУИ има рејтинг од 7,1% додека ДПА 4,8%.

Би можело да ве интересира

Донации од 200, 500, 1000 денари: Ванковска кажа колку пари легнуваат на наменската сметка за изборите

Граѓаните преку Буџетот донираат во секоја партија без разлика за која гласаат: Ревизорите ги објавија приходите и расходите на 42 партии

A1on

Финансирањето на телевизиите со државни пари ги сплоти СДСМ и ВМРО-ДПМНЕ: „Законот за поткуп на медиуми“ќе се носи по скратена постапка

A1on

(ВИДЕО) Николоски: Бараме формулација за македонски јазик без изјави и дообјаснувања

A1on

Молк од Горан Милевски за модифицираниот француски предлог

A1on

ВИДЕО: Колку пари трошат политичките партии на рекламирање на билборди

Ана Ололовска