Граѓаните не ги разликуваат надлежностите на АВМУ и на АЕК

Од:

Граѓаните не ги знаат и не ги разликуваат надлежностите на Агенцијата за аудио и аудиовизулени медиумски услуги (АВМУ) и на Агенцијата за електронски комуникации (АЕК), а довербата во нивната независност е на ниско ниво, беше речено на денешната презентација на четвртиот мониторинг на работата на овие регулаторни тела, изготвен од Центарот за европски стратегии – Евротинг, НВО Инфоцентар, Транспарентност Македонија и Хелсиншкиот комитет за човекови права.

Билјана Бејкова, извршен директор на НВО-Инфоцентар, информираше дека при контрола што Државниот инспекторат за труд ја спровел во АЕК од 17 до 21 август, по претставка од ресорното Министерство, се констатирани неправилности кај три лица.

Заклучно со 30 септември до АЕК биле поднесени 745 приговори од страна на граѓаните, од кои во писмена форма 708, а останатите по електронски пат. Тоа е исто така еден од показателите дека граѓаните и покрај трите интернет страници на АЕК и пристапноста на итернетот сеуште претпочитаат друг тип на комуникација, потенцира Бејкова.

Би можело да ве интересира

Вишиот управен суд ја одби жалбата на Левица за изборното рекламирање

До 12 јануари 2026 година продолжен рокот за конечна одлука за најповолен понудувач за трет мобилен оператор

Мицкоски: Дезинформациите и неоснованите критики се најголем предизвик денеска за медиумската сцена и самата демократија

Кандидатите на претстојните локални избори ќе можат да се рекламираат на 329 медиуми во државата

Отворање на понудите за трет мобилен оператор, граѓаните со очекувања, пазарот со предизвици

А1он

Заврши рокот за пријавување на печатените и електронските медиуми за платено политичко рекламирање за учесниците во изборната кампања