Граѓаните не ги разликуваат надлежностите на АВМУ и на АЕК

Од:

Граѓаните не ги знаат и не ги разликуваат надлежностите на Агенцијата за аудио и аудиовизулени медиумски услуги (АВМУ) и на Агенцијата за електронски комуникации (АЕК), а довербата во нивната независност е на ниско ниво, беше речено на денешната презентација на четвртиот мониторинг на работата на овие регулаторни тела, изготвен од Центарот за европски стратегии – Евротинг, НВО Инфоцентар, Транспарентност Македонија и Хелсиншкиот комитет за човекови права.

Билјана Бејкова, извршен директор на НВО-Инфоцентар, информираше дека при контрола што Државниот инспекторат за труд ја спровел во АЕК од 17 до 21 август, по претставка од ресорното Министерство, се констатирани неправилности кај три лица.

Заклучно со 30 септември до АЕК биле поднесени 745 приговори од страна на граѓаните, од кои во писмена форма 708, а останатите по електронски пат. Тоа е исто така еден од показателите дека граѓаните и покрај трите интернет страници на АЕК и пристапноста на итернетот сеуште претпочитаат друг тип на комуникација, потенцира Бејкова.

Би можело да ве интересира

Филков: Без слободата на медиумите нема вистина, правда и одговорност

АВМУ: Вештачката интелигенција е голем предизвик за професионалните и независни медиуми

Групацијата 4iG го поздравува започнувањето на јавните консултации на АЕК за нов мобилен оператор

A1on

АЕК почна постапка за јавна расправа за спроведување тендер за трет мобилен оператор

Владата апелира медиумите кои емитувале видео и фото материјали од погребот на жртвите да ги повлечат

Трамп ги затвора радиодифузерите „Гласот на Америка“ и „Радио Слободна Европа“?

A1on