Граѓаните не ги знаат и не ги разликуваат надлежностите на Агенцијата за аудио и аудиовизулени медиумски услуги (АВМУ) и на Агенцијата за електронски комуникации (АЕК), а довербата во нивната независност е на ниско ниво, беше речено на денешната презентација на четвртиот мониторинг на работата на овие регулаторни тела, изготвен од Центарот за европски стратегии – Евротинг, НВО Инфоцентар, Транспарентност Македонија и Хелсиншкиот комитет за човекови права.
Билјана Бејкова, извршен директор на НВО-Инфоцентар, информираше дека при контрола што Државниот инспекторат за труд ја спровел во АЕК од 17 до 21 август, по претставка од ресорното Министерство, се констатирани неправилности кај три лица.
Заклучно со 30 септември до АЕК биле поднесени 745 приговори од страна на граѓаните, од кои во писмена форма 708, а останатите по електронски пат. Тоа е исто така еден од показателите дека граѓаните и покрај трите интернет страници на АЕК и пристапноста на итернетот сеуште претпочитаат друг тип на комуникација, потенцира Бејкова.