Царовска: 87 отсто од учениците без проблем следат онлајн настава

Од:

Министерката за образование и наука Мила Царовска денеска изјави дека 87 отсто од учениците без проблем следат онлајн настава. Другите 13 отсто се оние кои имаат проблем со пристап до интернет или имаат проблем со пристап до техничка опрема, но тоа, како што рече, дневно се надминува и е проблем кој го знаеме од првиот момент.

– Осумдесет и седум отсто од учениците без проблем следат настава. Јас дневно добивам информација. Од почетокот на годината до денеска за 17 отсто е зголемен опфатот на ученици со онлајн настава. Што значи дека дневно се зголемува, а ние известуваме и испраќаме соопштенија како се подобрува процентот, рече Царовска.

Одговарајќи на новинарско прашање, Царовска рече дека никаде нема проблем со приклучувањето на Teams.

Дали и до кога ќе има физичко присуство на учениците во училиштата, Царовска рече дека за тоа не одлучува МОН.

-За тоа имаме Комисија за заразни болести која на дневно ниво ја следи епидемиолошката состојба. Но, не само општата епудемиолошка состојба, туку и состојбата во училиштата. Ние можеме да кажеме дека бројката за две недели не е драстично голема. Имаме девет ученици кои се со физичко присуство и 13 наставници на цела територија, каде имаме 24 илјади наставници кои се во образовен систем, појасни Царовска.

Според неа, ова укажува дека засега внатре нема ширење, но тоа не значи дека нема да се промени и затоа се следи состојбата.

Министерката Царовска рече дека наставата може да продолжи и онлајн се со цел да има континуитет во наставата и за да се заштити јавното здравје. Таа верува дека нашето население, наставниците и учениците ќе успеат да се придржуваат до мерките за заштита од Ковид-19 за да имаме континуитет во наставата на начин на кој ја почнавме.

Царовска одговарајќи на новинарско прашање рече дека МОН има подготвено апликација, која на дневно ниво, во 10 часот се испраќа до секое училиште.

– Сите директори имаат писмена обврска да пополнуваат во таа апликација и ние секој ден во 16:30 до 17 часот имаме потполни податоци каде имало проблем и кои се причините за проблемите што им се јавиле во наставата, рече Царовска. Додаде дека е важно одговорноста на директорите да биде на највисоко ниво, а тука се и Просветниот инспекторат и сите надлежни институции.

Царовска посочи дека онлајн часовите не можат да се снимаат, а има снимен материјал кој оди на Телевизија и кој е достапен на платформите, како материјал за повторување на одредена содржина.

За донациите од многу компании што се случуваат на локално ниво, Царовска рече дека тие во минатите две недели се во комуникација со градоначалниците за да донираат маски и ИКТ опрема.

Одговарајќи на новинарско прашање, Царовска рече дека сега наставата се одвива двонасочно, без никаков проблем. – Сите наставници имаат пристап до Teams, сите ученици имаат лозинки, дури и оние со физичко присуство заради тоа што не знаеме кога може да се случи промена на состојбата, рече Царовска.

Прашана за организирањето продолжена настава во училиштата, Царовска рече дека тоа е на локално ниво, треба да биде секаде каде што градоначалниците утврдиле дека има капацитети, можности и потреби од родителите. МОН, како што рече, не дава инструкција, тоа е согласно локалното население и потребите на родителите и децата.

Апелираше сите да имаат разбирање, да бидат одговорни, да ги почитуваат препораките од надлежните за заштита од коронавирусот.

Би можело да ве интересира

ВИДЕО: Буџетот за образованието насочен кон реформи, двојно повеќе од лани за капитални инвестиции

Ана Ололовска

Царовска: Во училиштата нема ширење на вирусот, предвремен распуст е неаргументиран предлог на опозицијата

Ана Ололовска

Резултати од конкурси за доделување стипендии за средношколци за учебната 2020/2021 година

Ана Ололовска

Царовска: Врз основа на меѓународни искуства ќе создадеме наш модел на образование

Ана Ололовска

Царовска до учениците: Младите и децата се наши партнери, заедно ќе создадеме подобро образование

Ана Ололовска

Царовска: Да создадеме свет каков што замислува секое дете, да обмислиме подобра иднина

Ана Ололовска