Втор Самит за стока за широка потрошувачка FMCG

Од:

Обединување и унапредување на трговскиот сектор е целта на 2-от Самит за стока за широка потрошувачка FMCG што ќе се одржи денеска во Скопје.

Претставници на фирми од трговскиот сектор  ќе дискутираат на повеќе теми: лидерство, менаџмент со категории, преговарање и продажба, промоции и приватни трговски марки.

Самитот е во организација на Регионалниот магазин за трговија со стока за широка потрошувачка InStorе, заокружување на тематските конференции што се одржуваат секој месец.

Би можело да ве интересира

Николовски: Македонското вино е нашиот најдобар промотор

Намален прометот во трговијата на мало со храна, пијалаци и тутун

Груби ги кани невработените да се запознаат со работата на „Бехтел и Енка“, а тие уште не почнале да градат

A1on

Вкупната трговска размена лани 20.424.810 илјади евра, трговскиот дефицит 3.825.646 илјади евра

Нови 40 компании се приклучија на балансната група на „РЕС“

Владата три дена одбива да каже колку пари потроши за стоте луѓе кои во Белград дегустираа вина

A1on