Кампања на списанието „Репер“ за промовирање на занаетите

Од:

Првиот македонски електронски неделник за култура „Репер“ во новиот, трет број кој ќе биде објавен утре, ќе почне кампања за поддршка на македонските занаетчии, актуализирање и популаризација на мноштво стари занаети кои се клучни за традицијата на македонсиот еснаф.

– Како редакција на списание кое ја промовира и поддржува креативноста во македонската културна средина, соочувајќи се со фактот дека поради продорот на дигитализација и другите сегменти на современото живеење на мноштво стари занаети им се заканува изумирање, „Репер“ започнува кампања со која не само што ќе се поддржат македонските занаетчии, туку ќе се направи и обид за реактуализација на некои традиционални македонски вредности сврзани со креативноста и убавото, информира „Репер“.

Целта на списанието е македонските занаети да ги промовира пред помладите генерации кои, посочува редакцијата, за жал, многу малку се запознати со смислата и вредностите на голем број занаети.

Кампањата на „Репер“ ќе се состои во објавување текстови во кои ќе бидат претставени занаетите што ги има во македонските чаршии и пренесување на ставовите на занаетчиите кои работат во Старата скопска чаршија, како и нивните животни приказни. Во утрешниот број на неделникот ќе биде објавен текст посветен на филигранството.

Би можело да ве интересира

Во медиумите во Македонија работат 2.100 луѓе, 20% од редовно вработените се во онлајн медиуми

Орце Костов

Собранието го донесе Законот за медиуми и други закони

Горан Наумовски

Главна цел на измените на Законот за медиуми треба да биде законската регулација на интернет порталите

Ковачевски: Им се извинувам на медиумите, не сакам да се им се случи она што се случуваше до 2016

Орце Костов

Истражување: Над половина медиумски работници имаат потпросечни плати, во онлајн-медиумите секој трет е пријавен со полно работно време

ВМРО ДПМНЕ ќе предложи амандман за ослободување од социјално и здравствено осигурување на медиумските работници

Катерина Ѓуровски