Околу 89 проценти од српските граѓани сметаат дека се информирани за пандемијата на коронавирусот, но само пет отсто се целосно задоволни од информациите и комуникацијата на надлежните институции, покажува истражувањето спроведено од ЦЕСИД, јави Бета.
Отприлика еднаков број граѓани се изјаснуваат како целосно или претежно незадоволни од таа комуникација, покажува истражувањето спроведено на 1.198 граѓани на возраст од 12 до 60 години. .
Како главна причина за незадоволство, граѓаните наведуваат дека надлежните државни институции внесуваат нервоза и паника, а 30 проценти од испитаниците го посочиле овој проблем.
Граѓаните веруваат дека политичарите се во првите редови и дека е потребно да се остават повеќе лекари да зборуваат (22 проценти). Незадоволство бидејќи надлежните институции не се доволно транспарентни за бројот и состојбата на заразените, покажаа 16 проценти од испитаниците, додека 15 проценти од граѓаните сметаат дека надлежните институции не се координирани едни со други, односно испраќаат различни пораки.
Граѓаните најчесто се информираат за пандемијата преку социјалните мрежи (31 процент) и телевизијата (30 проценти), додека 43 проценти од испитаниците не ги користат официјалните веб-страници на државните институции за да дознаат за активностите на овие институции поврзани со пандемијата.
Во согласност со новите предизвици за време на пандемијата Ковид-19, 24 проценти од српските граѓани велат дека чувствуваат надеж и оптимизам, верба дека ќе биде подобро преовладува кај една петтина од испитаниците (19 проценти), 17 проценти чувствуваат рамнодушност, додека 16 проценти се чувствуваат загрижени.