За карантин Италијанците масовно купуваат пакувани мандарини и алкохол, Французите пилешки колбаси, Британците месо во конзерви

Од:

Освен тоалетна хартија  за деновите во карантин Италијанците купуваат пакувани мандарини, во Франција се троши пилешки колбаси додека Британците најмногу се снабдуваат со  месо во конзерви.

Според податоците од продавниците за малопродажба во тие три земји, побарувачката за долготрајна храна се зголемила, а луѓето почнале да трошат повеќе во супермаркетите отколку пред кризата.

Во сите три земји, набавките на производи од хартија, производи за нега и пакувана храна се зголемијле на почетокот на март.

Сепак, постојат и категории на храна кои претрпеле загуби, па продажбата на козметички производи се намалила во Франција и Италија, а продажбата на стоки категоризирани како општа стока се намалила во Велика Британија и Италија.

Тие промени во потрошувачката прават голем притисок врз синџирот на снабдување со храна и тоа не помина незабележано од политичарите, па министрите за земјоделство од земјите членки на ЕУ разговарале за измените во шемите за потрошувачка минатата недела.

Тие заклучиле  дека има значително намалување на набавката на вредни производи како што се вино, риба, цвеќиња, за кои тие рекоа дека целосно не успеаја, додека побарувачката за храна како што се ориз, тестенини, јајца, конзервирана храна, овошје и зеленчук значително се зголемила.

Продажбата на алкохолни пијалоци е зголемена во Европа, освен во Франција, каде до 8 март продажбата е намалена за околу четири проценти во однос на истиот период лани.

Податоците од Италија покажуваат дека дури 53 проценти од набавките на шампањ се намалени во однос на истиот период минатата година, но тоа е причината зошто набавките на пиво се зголемени за 14 проценти.

Исто така, во Италија, политичките лидери се залагаат за купување домашни производи за да се охрабри купувањето на локални производи, така што продажбата на домашно вино се зголеми за 13 проценти, а откупот на странски вина се намали за 14 проценти.

Продажбата на ужини за бебиња, кои обично се купуваа додека училиштата беа во функција, исто така, опаднаа, како и продажбата на оброк о дриба, ароматизирана вода и замената за сирење за вегански оброк.

Продажбата на пилешко месо се зголемила за 33 проценти, продажбата на телешко и коњско месо се намали за дури 64, или 62 проценти, додека потрошувачката на зајачко месо се зголемила за четири пати во однос на истиот период лани.

За време на карантинот, граѓаните почнале да печат повеќе сами, и така продажбата на брашно и квасец се зголеми за три пати.

Според извештајот на ИРИ и БЦГ, податоците покажуваат дека залихите започнале да се акумулираат на 16 февруари во Италија, или на 23 февруари во Франција, пред земјите да започнат со воведување мерки за социјална оддалеченост.

Сепак, најголемото зголемување на продажбата во текот на првата недела од март во европските земји е поврзано со заштитни производи, како алкохол, чија продажба во Италија се зголеми за 247 проценти, а исто така е забележана и двојна побарувачка за марамчиња за хигиена, нараквици и средства за дезинфекција.

Во тој период продажбата на фармацевтски производи како што се термометри, сапуни за бања и марамчиња за чистење се зголеми во Франција, додека побарувачката за производи за чистење и лична хигиена се зголеми двојно во Велика Британија.

Од друга страна, продажбата на машки и женски парфеми во Италија, кармин и производи за нега на тело, опадна.

Би можело да ве интересира

ВИДЕО: Авион се запали пред полетување во Италија, итно евакуирани патниците

ВИДЕО: Четири гуми на авион на Рајанер пукнаа при слетување, колапс на аеродромот во Бергамо

Катерина Ѓуровски

(ВИДЕО) Експлозија во Италија: Се урна цела зграда, загинаа деца

Предраг Петровиќ

Американка која сама патува низ светот открива: „Не се чувствував безбедно во Албанија“

Предраг Петровиќ

Звезда без навивачи против Интер и Милан, италијанската полиција ќе ги запре Делиите

Предраг Петровиќ

Татко и син од Хрватска удриле со автомобил во камион во Италија, двајцата починале