Фејсбук го ограничува политичкото огласување на своите мрежи

Од:

Компанијата Фејсбук соопшти дека наскоро на своите корисници ќе им овозможи сами да го намалат бројот на политичките и општествено ангажираните маркетинг компании на Фејсбук или Инстаграм.

Покрај тоа, новата алатка ќе им овозможи на корисниците да се исклучат од следење на теми кои не ги интересираат.

– Планираме контролата врз политичките огласи да почне да функционира ова лето во САД, а таа можност понатаму ќе ја прошириме на повеќе локации, се наведува во соопштението.

Аналитичарите на социјалните мрежи ќе можат да пребаруваат огласи според конкретни фрази, на тој начин групирајќи ги сите слични компании, но и да ги филтрираат резултатите според големината на таргетираната публика или регионот.

Компанијата, сепак, не може да гарантира дека успешно ќе ги блокира сите непосакувани политички реклами, имајќи го предвид бројот на кампањи кои се спроведуваат на платформите на Фејсбук.

Фејсбук неодамна беше мета на остри критики, бидејќи, за разлика од конкурентскиот Твитер, одби да го забрани политичкото огласување на своите мрежи.

Би можело да ве интересира

Фејсбук и Инстаграм се вратија, корисниците можат повторно да се логираат

Волстрит џурнал: Закерберг отпушта илјадници вработени од Мета платформс

Ана Ололовска

ФТ: Европски официјални лица побараа од Фејсбук и Твитер да затворат профили на повеќе од 100 руски амбасади и државни институции

Ана Ололовска

Твитер недостапен во Русија, проблеми и со Фејсбук и Инстаграм

Ана Ололовска

Фејсбук им забрани на руските државни медиуми реклами и монетизација на платформата

Ана Ололовска

Русија делумно го ограничи пристапот до Фејсбук

А1он