Новото истражувањето спроведено од „Pew Research“ центарот кое траеше 15 месеци, покажа дека во 5 од 15 –те месеци „јутјуб“ каналот е главниот извор на вести.
Во текот на главните светски настани или природните катастрофи интернет корисниците се повеќе му се обраќале на овој пребарувач како еднинствен „очевидец“.
Многу е веројатно дека оваа платформа „јутјуб“ создава нова форма на видео новинарство во која односите меѓу новинските организации и граѓаните се подинамични отколку кога било досега.
Во периодот во кој истражувањето е спроведено (од јануари 2011 година до март 2012 година), земјотресот и цунамито во Јапонија беа најгледаните вести. Една третина од овој најгледан видео материјал доаѓа од граѓаните.
Покрај овие „вести“ многу гледани се и избори во Русија и случувањата на Блискиот Исток.