Поранешниот вработен во OceanGate, Дејвид Лохриџ, испратил е-пошта пред неколку години на друг поранешен соработник на компанијата во која ја изразил својата загриженост за можни дефекти на подморницата Титан.
„Не сакам да ме гледаат како глупак, но толку сум загрижен дека тој ќе се убие себеси и другите во неговата потрага да го зајакне своето его“, напиша Лохриџ за извршниот директор на OceanGate, Стоктон Раш.
Компанијата организираше туристички патувања до остатоците од Титаник стари 111 години по цена од 250.000 долари. Лохриџ работел како независен изведувач за OceanGate во 2015 година, а потоа и како вработен помеѓу 2016 и 2018 година, објави CNN. Наскоро тој се вплетка во судски спор со OceanGate, тврдејќи дека бил неправедно отпуштен поради загриженоста за безбедноста и тестирањето на Титан.
„Би се сметал себеси за прилично храбар кога станува збор за правење работи што се опасни, но таа подморница е несреќа што чека да се случи. Тие дури и не би ми платиле да ја нуркам таа подморница“, напиша Лохриџ во е-пошта до Роб МекКалум, соработник на проектот.
МекКалум, кој ги водеше експедициите на Титаник, го предупреди Раш во 2018 година за безбедноста на подморницата Титан, велејќи му на извршниот директор дека се става себеси и неговите клиенти на ризик. OceanGate беше околу 1 час и 45 минути во планираното нуркање за да ги извади остатоците од Титаник кога изгуби контакт со својот матичен брод на 18 јуни.
Неколку дена подоцна, официјални лица потврдија дека Титан претрпел „катастрофална имплозија“. Загинаа сите пет членови на екипажот: Раш, британскиот бизнисмен Хамиш Хардинг, францускиот нуркач Пол-Анри Наргеолет, пакистанскиот милијардер Шахзада Давуд и неговиот 19-годишен син Сулеман Давуд.