По воведувањето во моделите „Октавија“ и „Рапид“, „Шкода“ планира трицилиндерскиот ТСИ мотор сега да го нуди и во моделот „Фабија“.
Модерниот едно литарскиот трицилиндерски турбо-бензински мотор TСИ во „Фабија“ ќе го замени 1,2 литарскиот четирицилиндерски мотор, а без оглед на намалената работна зафатнина и еден цилиндер помалку, моторот нуди поголем вртлив момент и пониска просечна потрошувачка на горивото.
TСИ 1.0 ќе се нуди во две каросериски верзии на „Фабија“, а купувачите ќе можат да изберат меѓу две нивоа на моќност (95 и 110 коњски сили). Во однос на стариот 1,2-литарски мотор, трицилиндерската опција нуди дополнителни 25 Њутн метри вртлив момент, што вредноста на најголемиот вртлив момент ја покачува на солидни 200 Њутн метри.
Чешката компанија тврди дека новиот мотор во просек е шест отсто по економичен, а дел од заштедата отпаѓа и на значително намалување на тежината на самиот мотор кој е направен од алуминиум.
„Шкода“ исто така потенцира дека моторот е оптимално избалансиран, со што во голема мера е анулирана вибрацијата која традиционално ги има во трицилиндерските опции. Со соодветна звучна изолација на патничкиот простор, анулиран е и карактеристичниот звук на наведената конфигурација.