Дали социјалните медиуми можат да помогнат на компаниите? Рекламирањето на социјалните мрежи, на мали компании, за мали инвестиции, донесува голема корист.
Владимир Арнаутовиќ неодамна покрена работа на интернет. Поврзува молери и тие на кои им треба молерисување. Тестирал преку кои канали да дојде до клиенти. Утврдил дека традиционалните медиуми и понатаму носат повеќе работа. Но и рекламирањето на социјалните мрежи се покажало среќно за бизнисот.
– Огласувањето на социјалните мрежи ни донесе друга вредност која не ја донесе печатениот оглас, а тоа е популаризација на сервисот, создавање на база на податоци на нашите клиенти кои редовно можеме да ги обавестуваме за развојот на нашите сервиси – рече Арнаутовиќ.
Но не е довоно својата работа да ја објавите само на Гугл, Фејсбук или Твитер.
Комуникологот Владимир Арнаутовиќ вели дека поентата е да се искористат сите тие можности, со мала инвестиција која е десет па дури и сто пати помала од големите медиуми.
– Можат да се постигнат големи ефекти на социјалните мрежи – истакна Арнаутовиќ.
Главен ресурс на мрежите се пријателите, познаниците и колегите. Кога некој ќе покрене бизнис тоа се претвора во јавност со која тоа лице се рекламира. Ако ги нема доволно за реклама, агенциите сами ќе ги најдат. Иако, не е се во бројките.
Социјалниот психолог Николина Лјепава вели дека некој може да има страница која е со 100.000 лајкови, но интеракцијата со корисниците кои тоа го лајкувале да биде многу ниска.
– Додека на страница која има многу помалку лајкови, ако е подобро таргетирана, може да има поголема интеракција и многу поголем ефект – вели Лјепава.
А ефектите на онлајн каналите за комуницирање се исклучително мерливи. Според бројот на лајковите, шеровите, ретвитовите или кликањата, точно знаете колку луѓе ве виделе и на колку им се допаднал вашиот производ. А ако знаете на кого и како треба да се обратите на социјалните мрежи, за рекламната кампања не мора да платите ни денар.
РТС – Белград