Јужнокорејската компанија „Самсунг“ успеа да го зголеми својот удел на американскиот пазар на мобилни телефони и да се приближи досега неприкосновениот Епл, што ги произведува Ајфон телефоните.
Најновите податоци покажуваат дека Самсунг сега држи 30 отсто од пазарот, наспроти 39-те отсто на Епл, додека пред една година разликата беше 41-21 во корист на американскиот производител.
Ју-Ес-Еј Тудеј наведува дека далеку зад нив се наоѓаат Моторола со седум отсто и ХТЦ и ЛГ со шест отсто.
Една од причините за растот на Самсунг секако лежи во четирите милијарди долари што компанијата ги потроши минатата година на реклама.
-Потрошија повеќе од Епл, Мајкрософт или Кока Кола, вели аналитичарот Хорас Деди, кој го следи пазарот.
Самсунг најголемиот успех го постигна со својот нов телефон галакси С3, што е пандан на Ајфон 5 на Епл.