Поради вирусот, 38 проценти од Американците не нарачуваат пиво „Корона“

Од:

Како што коронавирусот се шири низ планетата, мексичкото пиво „Корона“ се повеќе го привлекува вниманието на социјалните медиуми, но не на добар начин.

Истражувањата на дата-провајдерите покажале дека во последниве недели имало зголемен тренд на пребарувања на интернет „корона пиво вирус“ и „пиво коронавирус“. Ова сугерира дека некои луѓе ги мешаат поимите на пивото „Корона“ со коронавирусот, иако овој алкохолен пијалок нема никаква допирна точка со вирусот.

Дополнително, на неодамна спроведената анкета на агенцијата „5W“, 38 проценти од Американците се изјасниле дека не би купиле пиво „Корона“ во ниту еден случај во моментов.

Четиринаесет проценти од конзументите на „Корона“ рекле дека не би го нарачале пивото на јавно место, а 16 проценти биле збунети и не знаеле да одговорат дали пивото има некаква допирна точка со коронавирусот.

Би можело да ве интересира

Објавена највлијателната анкета: Трамп води, гласачите сметаат дека Харис е премногу либерална

Бајден има корона

Германската крајна десница АфД е на второ место на анкетите, една недела пред европските избори

A1on

Една четвртина од младите се пречесто на социјалните мрежи, според нив, партиите се најголем извор на неточни информации

A1on

Анкета на ДУИ: Бујар Османи сигурно влегува во вториот круг во изборот за претседател

A1on

Пад на поддршката за членство во ЕУ, само 24 отсто од граѓаните даваат поддршка за уставните измени

Горан Наумовски