Пазарот на таблетите зависи од новиот iPad

Од:

Глобалниот раст и продажбата на таблетите почна полека да се намалува, покажуваат првичните податоци на компанијата „Интернешанал Дата Корп.“, која се занимава со проучување на пазарот.


Непостоењето на нов производ кој ќе ја зголеми испораката, влијаеше „Епл“ да испорача 14,6 милиони апарати, што е значително помалку отколку во првиот квартал, кога беа доставени 19,5 милиони апарати.


Се очекува „Епл“ својот нов модел да го лансира дури кон крајот на годинава. Станува збор за потег кој на компанијата ќе и овозможи подобро да се позиционира пред почетокот на божиќните и новогодишните празници.


– Лансирањето на нов ајПад секогаш го зголемува интересот на купувачите кога се во прашање таблетите, а тој интерес му помага на „Епл“, но и на конкуренцијата. Имајќи предвид дека новиот ајПад се уште не е претставен, пазарот на таблетите е во опаѓање. Порастот се очекува дури кон крајот на годинава, кога своите нови апарати ќе ги претстават „Епл“, „Амазон“ и останатите производители, тврди Том Мајнели, експерт за пазарот на таблетите од компанијата „Епл“.

Би можело да ве интересира

„Легион плеј“ – нова рачна конзола на „Леново“

Ана Ололовска

Сметководителите ќе исчезнат, ќе бидат заменети со роботи

Ана Ололовска

„Нинтендо“ го претстави новиот „Свич ОЛЕД“

Ана Ололовска

„Уан-Плус“ го претстави поевтиниот модел „9-Р“

Ана Ололовска

Банка во Сингапур воведе технологија за препознавање лица, за услугите со банкомат

Ана Ололовска

Ако машините завладеат со светот, на маицата напишете „Робот“

Ана Ололовска