„Нетфликс“ ги прекрши правилата на Холивуд создавајќи глобален стриминг-колос од 82 милијарди долари што остатокот од забавната индустрија побрза да го копира. Но, како што растот забавува, компанијата се врти наназад за да најде начин како да тргне напред, позајмувајќи страница од книгата со игри на Волт Дизни.
Компанијата која го смени начинот на кој луѓето гледаат телевизија и филмови има за цел да го имитира успехот на „Мики Маус“ и „Војна на ѕвездите“, обидувајќи се да изгради брендови кои ќе транзитираат низ филмови, телевизија, игри и производи за широка потрошувачка, изјавија директори за „Ројтерс“ во интервју.
Тимови на „Нетфликс“ подготвуваат начини да искористат повеќе од големите серии и филмови со ликови кои можат да се враќаат повторно и повторно. Стратегијата за франшиза треба да ги надополни напорите на „Нетфликс“ да изгради огромна библиотека со оригинална програма за сечиј вкус.
„Сакаме да имаме наша верзија на ‘Војна на ѕвездите’ или наша верзија на „Хари Потер“ и работиме напорно да го изградиме тоа“, рече Метју Тунел, потпретседателот на Нетфликс заслужен за пронаоѓањето на Stranger Things.