Холандски бренд за машка облека изгуби 10.000 следбеници на Инстаграм заради кампања со геј бакнеж

Од:

Сјут Саплај Холандскиот бренд за машка облека изгуби преку 10.000 следбеници на Инстаграм заради рекламна кампања со геј бакнеж.

Во либералната Холандија мажите се најдоа навредени од кампањата и ја затрупаа со хомофобни пораки прашувајќи што е следно?

Сепак директорите сметаат дека привлечноста меѓу двајца мажи е клучна за иднината на нивниот бизнис. Тие се задоволни бидејќи привлекле огромно внимание глобално, наспроти првичните загуби на фанови по социјалните мрежи.

Кампањата нема да ја претстават во Русија и Емиратите.

Би можело да ве интересира

Нов проблем со апликациите „Вотсап“ и „Инстаграм“

Инстаграм повторно „падна“

Горан Наумовски

Канаѓаните немаат пристап до Фејсбук и Инстаграм

Пад на приходите на „Фејсбук“ и на „Инстаграм“

Русија го забранува Инстаграм, а Мета сака да ја прогласи за екстремистичка организација

Мета се заканува дека ќе затвори Фејсбук и Инстаграм во Европа