Фејсбук ќе прикажува реклами за продавниците што физичките сте ги посетиле

Од:

Најголемата социјална мрежа, Фејсбук подготвува систем за прикажување на огласи кои ќе се засноваат на продавниците кои што сме ги посетиле во живо, доколку дозволите следење.

Фејсбук уште сега има опција со која што може да го следи вашето движење, а наскоро тоа ќе биде користено и за прикажување на реклами, кои ќе бидат персонализирани во зависност од тоа каде се движите и што посетувате.

Новата опција ќе овозможи на огласувачите попрецизно да ги насочат рекламите доколку сте посетиле некој од нивните физички продавници.

Би можело да ве интересира

Шокантно признание на Марк Цукерберг: Администрацијата на Бајден ми вршеше притисок да цензурирам содржини

Предраг Петровиќ

По 20 години постоење, Фејсбук има повеќе од три милијарди корисници

Си рекламирале чаеви лажно користејќи имиња на лекари – Кривична за фирма и директорот

Анита Петровска Рајковиќ

Фејсбук го затвора делот за вести во Германија, Франција и Британија

Канаѓаните немаат пристап до Фејсбук и Инстаграм

Струмичанец објавил компромитирачка фотографија од поранешната вонбрачна сопруга