Фејсбук го промени логото

Од:

Фејсбук го промени логото, но на прв поглед речиси е невозможно да се воочат разликите.

Имено, се работи за минимални измени на фондот, а најмногу се гледа промената на буквата „а“. Боите се останати исти, како и верзијата на логото каде се појавува само буквата „ф“.

Фејсбук последен пат го промени лотото во 2005 година, а компанијата соопшти дека промената е направена со цел логото да изгледа „попристапно“ и „поедноставно за користење“.

Дизјанот го потпишуваат дизајнерите на Фејсбук, на чело со креативниот директор Џош Хигинс, во соработка со Ерик Олсон од „Процес Тајп Фаундари“.

– Откако ги испитавме сите операции, заклучивме дека е доволен само редизајн, а не целосно нов дизајн, изјави Хигинс.

Новата верзија на логото ќе се појави наскоро.

Би можело да ве интересира

Фејсбук и Инстаграм се вратија, корисниците можат повторно да се логираат

Волстрит џурнал: Закерберг отпушта илјадници вработени од Мета платформс

Ана Ололовска

ФТ: Европски официјални лица побараа од Фејсбук и Твитер да затворат профили на повеќе од 100 руски амбасади и државни институции

Ана Ололовска

Твитер недостапен во Русија, проблеми и со Фејсбук и Инстаграм

Ана Ололовска

Фејсбук им забрани на руските државни медиуми реклами и монетизација на платформата

Ана Ололовска

Русија делумно го ограничи пристапот до Фејсбук

А1он