Струмичани лани најмногу реагирале на уличното осветлување

Од:

Лани во „Систем 48“ граѓаните пријавиле 1.428 комунални проблеми, од кои се решени и одговорени 1.203, а останатите 225 се проследени до надлежните служби и се во процес на решавање, бидејќи за истите е потребно повеќе време од вообичаеното 48 часа, информираат од општина Струмица.

Најголем број од пријавите доставени до „Систем 48“ се од областа на уличното осветлување – 694,од областа на собирање смет – 183, водовод и канализација – 162, паркови и зеленило – 138, општински инспекциски служби – 13 и исто толку за улици, патишта и тротоари.

Целта на општинскиот сервис „Систем 48“ е зголемување на транспарентноста на јавно достапните услуги кои ги нуди општина Струмица, подобрување на нивниот квалитет и професионално решавање на пријавените проблеми.

Би можело да ве интересира

Разрешени се сите членови на Организацискиот одбор на Струмичкиот карневал

Полицијата уапси пироман кој опожари две возила во кругот на струмичката болница

Две хаварисани возила изгореа во кругот на струмичката болница

Во Струмица се одржа протестен марш против енормното загадување

Скопје утрово со умерено ниво на аерозагаденост, прекинат прагот на алармирање во Струмица

Прекинат прагот на алармирање за аерозагадувањето во Струмица