Струмичани лани најмногу реагирале на уличното осветлување

Од:

Лани во „Систем 48“ граѓаните пријавиле 1.428 комунални проблеми, од кои се решени и одговорени 1.203, а останатите 225 се проследени до надлежните служби и се во процес на решавање, бидејќи за истите е потребно повеќе време од вообичаеното 48 часа, информираат од општина Струмица.

Најголем број од пријавите доставени до „Систем 48“ се од областа на уличното осветлување – 694,од областа на собирање смет – 183, водовод и канализација – 162, паркови и зеленило – 138, општински инспекциски служби – 13 и исто толку за улици, патишта и тротоари.

Целта на општинскиот сервис „Систем 48“ е зголемување на транспарентноста на јавно достапните услуги кои ги нуди општина Струмица, подобрување на нивниот квалитет и професионално решавање на пријавените проблеми.

Би можело да ве интересира

Струмичанец е осомничен за убиство, со нож избодел познаник

47-годишен струмичанец осомничен за убиство откако со нож ранил познаник

Земјотрес почувствуван во Струмица и околината

Струмица се прости од младиот музичар Ѓоргиев

Горан Наумовски

Во Струмица, Гевгелија и Валандово собири во спомен на загинатите во пожарот во Кочани

Горан Наумовски

Разрешени се сите членови на Организацискиот одбор на Струмичкиот карневал